Eline van der Heijden

Video’s:

Over mij

Lieve lezers,

Mijn naam is Eline en doe de opleiding Sport en Bewegen op het ROC in Tilburg. Ik ben een avontuurlijk mens, ik ervaar en zie graag nieuwe dingen. Vandaar ook deze blog, ik wil mijn verhalen opschrijven, mijn foto's delen en de mensen om me heen op de hoogte houden van wat ik allemaal mee maak. Ik ben een echt mensen mens en een enthousiaste verteller, ik probeer mijn verhalen niet in Harry Potter boeken te vertellen maar bij deze ben je gewaarschuwd ;)

Over mijn reis

Met mijn opleiding ga ik in januari 2019 naar Zuid-Afrika. Hier gaan we met een paar studenten veel goede doelen bezoeken en veel sportlessen geven. We brengen sport materialen en onze ervaringen m.b.t. het lesgeven in sport. We willen de mensen die in Zuid-Afrika leven een leuke sportieve tijd bezorgen, uit eigen ervaringen beleef ik veel plezier uit het sporten. Dat wil ik doorgeven aan de kinderen en volwassenen die dit heel hard kunnen gebruiken.

Bezochte landen

Ik heb 4 landen (2%) bezocht:

Lesotho, Nederland, Verenigde Arabische Emiraten, Zuid-Afrika.