De vlucht...

12 januari 2019 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Lieve lezers,

We zijn vertrokken van Schiph

ol!! Het grootste vliegtuig was natuurlijk voor ons, van Emirates. Voor dat ik vertrok heb ik nog wat enveloppe gekregen die ik pas in Zuid-Afrika mag open maken, dat wordt zeer wss huilen. Het worden wel blije tranen want wat heb ik toch lieve mensen om me heen😇. Ik ben heel blij dat we zijn vertrokken, een nieuw, spannend maar heel mooi avontuur tegemoet.

Op het vliegveld werden we nog aangesproken door een echtpaar, ze waren erg geïnteresseerd in onze blauwe vlek. Wij netjes uitgelecht en ze vroegen en vroegen maar door, super leuk en fijn dat we herkent worden. Zij gingen hun jongste zoon in Australië weg geven op zijn bruiloft, een heel mooi verhaal!

In het vliegtuig is er natuurlijk een schoonheid slaapje gedaan, films gekeken en spelletjes gespeeld. Je kan ook tegen elkaar spelen en met een competatieve Eline en Mike langs elkaar kan het een heftig potje 4 op een rij worden...

Toen de vlucht naar Johannesburg, ook met een groot Emirates vliegtuig. Deze vlucht weer wat geslapen, maar er is zoveel afleiding in het vliegtuig dat je daar bijna niet aan toe komt. Koffers opgehaald met een brak slaap hoofd, eindelijk mijn eerste stempel in mijn nieuwe paspoort gekregen 🎉 en daarna op naar de telefoon winkel. Ik heb, net als velen, 6 gig gekocht zodat ik jullie elke dag op de hoogte kan houden.

We zijn er!! Eindelijk in Zuid-Afrika, eerste stop JOHANNESBURG! Ik heb er zoveel zin in, ookal vind ik het heel spannend, ik ga van elk moment genieten dat ik hier mag zijn en dit mag meemaken😇

Dikke kus en tot de volgende XX

IMG_20190111_164013IMG_20190111_143040IMG-20190112-WA0001

1. Jenny&Sander:
    12 januari 2019
    Yeyyy! 🎉 blij dat alles goed gegaan is zussie 😘 we hebben jullie met de flight tracker steeds gevolgd ✈️
    Ow en Sophie heeft met aandacht geluisterd naar je verhaal! En is er nu over aan het dromen.
    We wachten vol spanning op de volgende belevenissen ❤️ Leuke foto’s ook! Heel veel knuffels 😘
  2. Monic:
    12 januari 2019
    Hoi hoi fijn dat jullie er zijn en goede vluchten hebben gehad, dat was al een hele belevenis. Ja idd met flighttracker hebben wij jullie ook gevolgd. Techniek staat voor niets. Iedereen geniet ervan en tot het volgende blog. Goed bezig Eline xxx😍😍
  3. Claudia:
    12 januari 2019
    Wat super om jullie zo te volgen! Je schrijft hartstikke leuk Eline en wat een geweldige foto’s!! Ik blijf jullie volgen! Doe vooral veel groetjes van mij aan Floortje 😃